רץ למען מטרה

תלמיד כיתה י"ב בתיכון אלון, רוי גלוון, בחר לציין את חג החנוכה בתרומה לקהילה. רוי החליט להקדיש מרוץ לטובת גיוס לכספים לעמותת יד שרה, עמותת מתנדבים העוסקת בהשאלת ציוד רפואי ושיקומי לכל דורש.

רוי החליט לרוץ ולהזמין את כל מי שמעוניין לרוץ לצידו, או לרוץ מקטע כלשהו, וכן לתרום ליד שרה. בלינק להתרמה מספר רוי: "אני בן 17 מרמת השרון. בחנוכה הזה אני מזמין את כולם לרוץ  ולהעלות את ההשטאג # רצים למען יד_שרה ולתרום כמה שאתם יכולים. העובדה שאני יכול בכלל לרוץ היא לא מובנת מאליה. כשהייתי ילד קטן, סבלתי ממחלת הפרטס –  מחלה שלעיתים גורמת לילדים נזק בלתי הפיך ואף נכות. אני הבראתי מהמחלה, אך נשארתי עם הבדל באורך הרגליים עניין שמקשה על הריצה, אבל עם הרבה התמדה ואימונים, אני מצליח היום לרוץ למרחקים ארוכים.

אז החלטתי לרוץ על שביל ישראל את כל הדרך מירושלים לרמת השרון. רק מה? סתם לרוץ לא מספיק לי, וחשבתי שבנוסף לאתגר הפיזי הפרטי שלי, אני רוצה להכניס לריצה משמעות ולגייס כסף למטרה חשובה. בחרתי לתרום את כל הכסף שאצליח לגייס לעמותת יד שרה, שעושה עבודה מדהימה שכוללת השאלת ציוד רפואי חיוני, מורידה עומס ממערכת הבריאות הציבורית ובכך מאפשרת לאנשים להיות באשפוז בית ומאפסת את הסיכוי שלהם להידבק במחלות או זיהומים שהיו מהווים סיכון אילו היו מאושפזים בבית חולים, במיוחד עכשיו עם כל הקורונה שמסביב. אם נצליח לגייס את מלוא הסכום יד שרה תוכל לרכוש רכב מיוחד שיביא לאנשים עד הבית את הציוד הרפואי לאשפוז בית, ולכן אני רוצה לפתוח את ההתרמה לכולם ולהזמין אתכם ביום שישי, 18/12,  להצטרף אלי ולתרום כמה שאתם יכולים ואולי אפילו לרוץ או ללכת באותו יום בו אני ארוץ מירושלים לרמת השרון, כדי שנגייס כמה שיותר תרומות וביחד נציל חיי אדם!".

לתרומה לחצו כאן 

רץ למען מטרה שון גלוון

ידיעות נוספות