רותי לוי - יקירת העיר

התרגשות גדולה נרשמה הבוקר בתיכון אלון, עת נודע כי רותי לוי, אשר שימשה במשך שנים רבות כסגנית מנהל בתיכון "אלון", זכתה בתואר יקירת העיר רמת השרון.

 

רותי אשר עבדה בתיכון אלון 35 שנה, כיהנה כרכזת פדגוגית, רכזת מתמטיקה, ומורה למתמטיקה.

רותי זכתה להערכה גדולה, הן בתיכון "אלון" והן במערכת החינוך העירונית. מלאכת החינוך, ההוראה ותיכון "אלון" היו מפעל חיים עבורה. רותי, שהיתה מדור המייסדים של "אלון", הפכה במשך השנים ל"סגנית המיתולוגית" של התיכון. היא היתה ה"כוח מניע" החינוכי, ופעלה לעודד מצוינות ומיצוי אישי אצל כל תלמיד בביה"ס, כמו גם יצירת אינסוף הזדמנויות לקדם כל תלמיד בהתאם ליכולותיו ואף מעבר לכך.

בתפקידה כרכזת מתמטיקה וחברת ועדת המקצוע, העלתה רותי בהתמדה את אחוזי התלמידים הניגשים לבחינת הבגרות במתמטיקה ב – 5 יח"ל, הובילה להישגים גבוהים ובעיקר חיבבה על התלמידים  את המקצוע, תוך שילוב שיטות הוראה ייחודיות.

רותי עודדה יוזמות פדגוגיות, שבראשן פיתוח חשיבה מחקרית. כסגנית הפדגוגית שקדה רותי לאורך השנים לטפח ולהעצים את צוותי המקצוע השונים בביה"ס ולהוביל למידה משמעותית וחדשנית. רותי אפשרה לכל מורה להגיע להתפתחות מקצועית ולהגשים את חלומותיו בתחום החינוך.

מנהלת תיכון "אלון", אנדי קליסקי ברכה הבוקר את רותי ואמרה: רותי לוי זכתה להשאיר חותם עצום באלון. טביעות אצבעותיה ניכרות בכל העשייה והמסורת השרירה והקיימת של בית הספר. היא היתה מאלו שגיבשו את רוח אלון ויצרו את האוירה המיוחדת של בית הספר ואת השאיפהע למיצוי ומצויינות. רותי ראתה בחינוך שליחות והיתה ועודנה מקור השראה עבור מורי בית הספר ועבורי, בכל הנוגע להתפתחות פדגוגית, חינוכית וערכית. תלמידי ומורי אלון יהיו אסירי תודה לרותי לתמיד". 

רותי

ידיעות נוספות