מצטיינים בכימיה- תלמידי תיכון "אלון" השיגו בבגרות בכימיה ממוצע ציונים גבוה במיוחד

מצטיינים בכימיה- תלמידי תיכון "אלון" השיגו בבגרות בכימיה ממוצע ציונים גבוה במיוחד

המפקחת על המקצוע במשרד החינוך: הדברים מעידים על עבודה מסורה, מעמיקה ורצינית של צוות המורים

תלמידי מגמת כימיה בתיכון "אלון" השיגו בבחינת הבגרות שהתקיימה בקייץ האחרון (תשע"ח) ציונים גבוהים במיוחד. המפקחת על מקצוע הכימיה במשרד החינוך, ד"ר דורית טיילטבאום הודיעה למנהלת תיכון אלון, רבקה שמש, על ההישג המרשים וכתבה: "תלמידי הכימיה בבית הספר שבראשו את עומדת, ביצעו ניסויים ברמת חקר גבוהה והעמיקו ידיעותיהם באופן ייחודי למקצוע. הדברים הכתובים מעידים על עבודה מסורה, מעמיקה ורצינית של המורים, והנחלת הרצון ללמידת המקצוע בקרב תלמדיים רבים. כל זאת לא היה מתאפשר ללא תמיכת ההנהלה בלימויד הכימיה". 

דר' בתיה ליפשיץ- גולדריך, רכזת כימיה ב"אלון" מסבירה את הצלחת תלמידי המגמה: "למידה משמעותית מבוססת חקר, ניסויים מגוונים המבוצעים במעבדות, לצד למידה תאורתית, חומרי לימוד מרתקים, צוות מנוסה ומקצועי, קבוצות לימוד קטנות, וחשיפה לעולם האקדמי ולהתפתחויות מעניינות בתחום, יוצרים תמהיל שמביא את תלמידנו להצלחה.

ההשקעה שלנו בתלמידים מתחילה מדי עם כניסתם לבית הספר. במסגרת זו, התקיימה ביום שלישי שעבר  פעילות מטעם אוניברסיטת בר אילן בתיכון אלון לתלמידי כיתות יוד. הפעילות אורגנה על ידי מגמת כימיה בהשתתפות  כל תלמידי כיתות י' הלומדים מדעים. התלמידים שמעו הרצאה מדעית של פרופסור ירדן טשיל על הטבלה המחזורית ויסודות מיוחדים בטבלה המחזורית וכן על ביוכימיה של חלבונים.

לאחר מכן התבצעו הדגמות מלהיבות של ניסויים ותופעות בכימיה על ידי מרצים נוספים מבר אילן.

ידיעות נוספות