מחבקים את המשפחות השכולות

שכבת י' בתיכון אלון לקחה, לקראת ראש השנה, חלק בפרוייקט שיזם ארגון יד לבנים ברמת השרון, שנועד להדק את הקשר בין התלמידים למשפחות השכולות בעיר.

לקראת החג, צוותו תלמידי השכבה, אשר חולקו לשלשות, למשפחות שכולות בעיר. התלמידים יצרו קשר עם המשפחות ותאמו מועד לביקור. התלמידים הגיעו לברך את המשפחות ולמסור להן מארז שי שסיפק ארגון יד לבנים, בהובלת יו"ר הארגון, שולה פסקין.  

מסבירה רכזת שכבת י' אודליה מאיה: "המטרה שלנו היא לקדם יצירת קשר אישי בין תלמידי השכבה לבין המשפחות השכולות ברמת השרון, להתחבר לקהילה ולעודד את התלמידים לשמור על קשר עם המשפחות השכולות גם בהמשך. כמובן שאנו בתקופת הקורונה ומעוניינים לשמור על בריאות התלמידים והמשפחות השכולות ועל כן הנחנו אותם לשמור על הכללים והנחיות משרד הבריאות. זו יריית הפתיחה לרוח ההתנדבות וחינוך לנתינה של שכבת יוד."

התלמידים חלקו את חוויית הנתינה שלהם באמצעות קובץ משותף לתלמידי השכבה. אחת התלמידות אמרה בעקבות הביקור: זוהי היתה זכות גדולה בשבילי לפגוש משפחה שכולה, במיוחד עכשיו בתקופה הקורונה, שיש הרגשה שכל אחד מסתגר בביתו, היה לי חשוב להביע תמיכה במשפחות השכולות. שידעו שלא שכחו אותם.

תמונות מהחלוקה

 

שנה טובה שנה טובה 
שנה טובה שנה טובה שנה טובה

ידיעות נוספות