מגמת סייבר בסדרת הרצאות מרתקות

תלמידי מגמת סייבר בתיכון אלון ממשיכים גם בימים אלו לקחת חלק בהרצאות מעשירות, במסגרת התכנית  MIND THE GAP שמובילה חברת GOOGLE .

תכנית זו, שנקראה בעבר "מדע זה לבנות", נועדה לחשוף בנות מגיל צעיר לתפיסה שוויונית של היכולות שלהן, ובכך לעודד נערות בחטיבת הביניים והתיכון ללמוד מקצועות מדעיים ובפרט מדעי המחשב.

עם זאת, בהרצאות הווירטואליות משתתפים גם הבנים, מתוך רצון לעודד שוויון מגדרי ולאפשר גם לבנים להנות מהעשרה וממפגש עם תעשיית ההייטק. 

במסגרת התכנית משתתפים תלמידי המגמה בסדרת הרצאות וירטואליות בנושאים טכנולוגיים אקטואליים, המועברות על ידי מהנדסי מהחברה.

בחודש שעבר השתתפו תלמידי מגמת הסייבר משכבה י' בהרצאה בנושא: ״דברים שלא ידעתי על הנשים ששינו את עולם המחשבים״ ההרצאה הועברה על ידי צוות יוצרי ה – YouTube- Top Geek.

תלמידי המגמה הלומדים בשכבת י"ב השתתפו בהרצאה מרתקת שסיפקה מבט אל מאחורי הקלעים של אפליקצית WAZE.

גם תלמידי מדעי המחשב מכיתת העתודה מדעית-טכנולוגית מחטיבת הביניים "קלמן" השתתפו במפגש פאנל שאלות ותשובות בנושאי תוכנה. תלמידים אלו לומדים מדעי המחשב ופיזיקה מדי שבוע בתיכון אלון כעתודה לקראת המשך לימודיהם בתיכון.

מסבירה עמליה דניאלי, רכזת מגמת מדעי המחשב: גם בתקופה זו, חשוב לנו מאד להמשיך בפעילויות שמעצימות את התלמידים, ומאפשרות להם לחוות את מאפייני העבודה בתעשיית ההייטק. מצאנו שמפגשים כאלה מעודדים מאד את המוטיבציה של התלמידים. כך גם חשוב לנו לשתף בפעילות כזו את העתודה, בכדי לעודד תלמידי חטיבה להשתלב בעתיד במגמת מדעי המחשב באלון.

 

ווייז  ווייז

בחודש הבא ישתתפו תלמידי המגמה בהרצאה בנושא למידת מכונה ויישומים בשטח.

 

רוצים לקרוא עוד על המגמה? לחצו כאן

 

ידיעות נוספות