יום אחרון בבית הספר: רותי לוי, סגנית המנהלת בתיכון "אלון", פרשה לגימלאות 

תיכון אלון נפרד היום מרותי לוי, סגנית מנהלת התיכון המיתולוגית, שיצאה לגימלאות, אחרי 34 שנות עבודה בבית הספר. רותי שהיתה מעמודי התווך של אלון, שימשה כרכזת פדגוגית, רכזת מתמטיקה, ומורה למתמטיקה. במהלך תפקידה הוענק לה פעמיים פרס החינוך, והיא זכתה להערכה עצומה מצד מורי אלון, מנהלי אלון, מערכת החינוך העירונית, וכמובן תלמידיה הרבים לאורך השנים.

רותי נחשבה לאשת חינוך נדירה, אשר מלאכת החינוך, ההוראה ותיכון "אלון" היוו מפעל חיים עבורה. בשנותיה הרבות ב"אלון" חתרה רותי לעודד  מצוינות ומיצוי אישי אצל כל תלמיד בביה"ס, ויש לה חלק ניכר בהצלחות ובהישגים של בית הספר לאורך השנים. תחת שרביטה מוצב בית הספר כמוסד מוביל באחוזי הזכאות לבגרות, לצד הצטיינות של מגמות האמנות השונות. בתפקידה כרכזת מתמטיקה וחברת ועדת המקצוע, העלתה רותי בהתמדה את אחוזי התלמידים הניגשים לבחינת הבגרות במתמטיקה ב – 5 יח"ל, העומד כיום על 35%. רותי עודדה יוזמות פדגוגיות, שבראשן פיתוח חשיבה מחקרית. במסגרת זו יזמה למידה והתנסות בכתיבה של עבודה מדעית מחקרית וביצועה בכל כתות י'. מאז, הורחב נתח כתיבת עבודות הגמר המדעיות ותלמידי "אלון" אף זכו לפרסי מדען מצטיין.

מנהלת אלון הנכנסת, אנדי קליסקי, נפרדה הבוקר מרותי בהתרגשות רב ואמרה כי דרכה של רותי ורוחה ימשיכו להיות נר לרגלי בית הספר. רותי ראתה בעבודת החינוך שליחות, היתה מקור השראה פדגוגי וערכי למורים ולצוות, ומעולם לא ויתרה על אף תלמיד. היא תחזר לכולנו ואנו בטוחים כי תשמור על קרש עם בית הספר גם בעתיד". 

 

רותי לוי ואילנה רותי לוי ואנדי

ידיעות נוספות