המירוץ לתעודות- מסע אל ההסטוריה של העיר

תלמידי שכבת י' בתיכון אלון קיבלו היום את תעודות סיום מחצית א' בדרך מקורית- התלמידים השתתפו במשחק קבוצתי "המירוץ לתעודה" שכלל כתבי חידה ומשימות אותן ביצעו התלמידים באתרים הסטוריים בעיר, בניצוחן של רכזת החינוך החברתי גלית ברזם ורכזת השכבה אודליה מאיה- בטאט.

לדברי אודליה, הנושא הנבחר בכיתות י השנה הוא נושא הזהות. לפיכך החלטנו לסכם את המחצית בפעילות מגבשת, שתשלב תחנות הסטוריות בעיר, בה התלמידים חיים ולומדים, ומהווה חלק חשוב בזהותם.

במסגרת המירוץ עברו התלמידים בתחנות מוכרות בהן מוזיאון העיר, הסליק, בניינים הסטוריים ופינות חמד משמעותיות, שלטים המציינים אירועים הסטורים ואזכור של דמויות מרכזיות בעברה של העיר. התלמידים הצטלמו, יצרו דגמים בשטח ופתרו חידות. כדי לעבור מתחנה לתחנה התבקשו התלמידים לשלוח למחנכים את פתרון החידה או צילום של ביצוע המשימה. המחנכים המתינו לתלמידים בנקודות הסיום, בגינות שונות בעיר, וניהלו את המירוץ מרחוק. בתום המירוץ התכנסו התלמידים בקפסולות, בישיבה על מחצלות בחוץ, וקיבלו תעודות ממחנכות הכיתה.

מסכמת מנהלת אלון, אנדי קליסקי: תלמידי השכבה עברו יום מגבש ותורם, שטוף שמש, וביצעו משימות שדרשו יצירתיות וחברות. נמשיך לעשות הכל כדי שתלמידי השכבה, שלמדו תקופה ארוכה מרחוק, ישתלבו בדרך המיטבית בבית הספר.

תעודות תעודות תעודות
תעודות תעודות תעודות

ידיעות נוספות