גינת המשאלות: היום הראשון ללימודים באלון נפתח בנטיעות עצי משאלות  

יום הלימודים הראשון בתיכון אלון נפתח בסימן של התרגשות והכרת תודה על החזרה למסגרת בית הספר. התלמידים, שחולקו לקפסולות למידה בהתאם להנחיות משרד הבריאות, הגיעו בשתי משמרות שונות לבית הספר, למפגש עם המחנכים ולסדרת שיעורי חינוך. את הבוקר כיבדו בנוכחותם ראש העיר, אבי גרובר, סגנית ראש העיר ומחזיקת תיק החינוך בעיריה, דברת וייזר, סגן ראש העיר, גיא קלנר, מנהלת אגף חינוך, שלומית שפיגלבלט, מנהלת מחלקת בתי הספר העל יסודיים, זהבית גולדמן ובעלי תפקידים נוספים.

את פני התלמידים קיבלו מנהלת אלון, אנדי קליסקי, רכזת מעורבות חברתית גלית ברזם ונציגי מועצת תלמידים שחילקו לבאים מסכות ועליהן סמל תיכון אלון. להקה של תלמידי מגמת מוסיקה ליווותה את קבלת הפנים בנגינה.

תלמידי שכבת י', הגיעו נרגשים במיוחד למפגשי הכרות וגיבוש ראשוניים עם המחנכים. במפגשים אלו הציגו התלמידים את עצמם, חשפו טפח מעולמם הפנימי ועיטרו את קירות הכיתה. בתום המפגשים נטעו תלמידי השכבה עצי פרי, עליהם קשרו סרטים עם משאלותיהם לשנה החדשה, ולדרך החדשה אליה הם יוצאים. רכזת השכבה, אודליה מאיה, הציבה שלט לצד כל עץ עליו נכתב "כל המאיר צומח".

תלמידי שכבת י"א נפגשו אף הם עם המחנכים, וזכו לצפות בסרט מצחיק במיוחד שהכינו להם המחנכים ורכזת השכבה ענת ליבר, בו הם מגלמים כתבים בחברת חדשות.

תלמידי שכבת י"ב ערכו מפגשים מרגשים מאד עם המחנכים, שעסקו בחוויות החופש הגדול, בהעצמה אישית ובמוכנות לשינויים. התלמידים הופתעו לקבל סרטון בכיכובם של רכז השכבה, שחר בלכרוביץ, וצוות המחנכות, הכולל ביצוע חדשני לשירו של סנדרסון "הולכים אל הלא נודע".

מסכמת מנהלת אלון, אנדי קליסקי: "היום הראשון עבר בהצלחה. רצינו לאפשר לתלמידים חזרה חלקה, בטוחה ונעימה לבית הספר, ולהעביר להם את המסר כי למרות שכולנו נדרשים לשמור על ריחוק, אנחנו, צוות אלון, נשארים קרובים ומחוייבים להם ולהצלחתם, כל השנה".

 

עץ המשאלות שתילה

ידיעות נוספות