בתיכון אלון המשיכו גם היום לציין את "שבוע הנערה הישראלית" במפגשים עם נשים מובילות, הפעם בשכבות י' ו- י"ב.

שבוע הנערה הישראלית מפגיש עשרות אלפי נערות ונערים עם מאות נשים מעוררות השראה, ממגוון תחומי עיסוק ומקצועות, במטרה להמחיש לבנות ובני הנוער בישראל שנשים יכולות לעשות הכל.

המפגשים התקיימו בהובלת עמותת שוות, אשר פועלת לשינוי חברתי וצמצום פערי מגדר.

תלמידי אלון נפגשו היום עם שורת מנטוריות שסיפרו את סיפורן האישי: מיכל זילברשטיין- עורכת דין ומורה למחשבים, המרצה גם באוניברסיטת תל אביב, שנהב אבידר- העובדת ב PAYEM  ועבדה בעבר בקשת ובמייקרוסופט, סיפרה על שורת תפקידים שעשתה בתפר שבין טכנולוגי ולמנהלי ועל התמודדות עם סביבת עבודה גברית ברובה, קרן אור ארזי- שעבדה בתחום הנדלן ועזבה לטובת חברה בבעלותה להצמחה אישית, דיברה על כלים להגשמת חלומות, ליאת מנדל– צלמת אמנותית חידדה לתלמידים את המסר: " אל תתביישו לעשות, דחפו עצמכם לעשייה". עוד מפגשים התקיימו בהובלת חגית גניש גיל- מנהלת מחלקת קיימות ותקשורן באנרג'יאן ישראל, רוני רשף- מלחינה, מוסיקאית ואקדמאית, יעל לוי- מנכ"לית בעמותת סה"ר, נטע ראובני, ואורלי סטון- מנהלת שיווק. 

מסכמת רכזת שכבת י"ב רונה בן חור: המפגשים היום הציגו בפני התלמידים סוגיות מעוררות מחשבה בתחום המגדר, בקשיים העומדים בפני הצלחת נשים, בשיעורים הנמוכים של נשים בתפקידים בכירים ובחשיבות ההעצמה של נשים. ומוסיפה מיכל ברטל, רכזת שכבת י', הנשים שפגשנו היום חלקו עם התלמידים את האתגרים, ההצלחות והכישלונות. התובנה שעלתה מכל המפגשים היא שתעוזה מביאה להצלחה. זה היה יום שכולו השראה.    

 

ש ש ש

 

ידיעות נוספות