אור בלב - תלמידי התיכון מתנדבים בחנוכה

אור בלב: תלמידי אלון יצאו לפעילויות חנוכה שונות למען הקהילה 

תלמידי אלון מכל השכבות ניצלו את חג החנוכה כדי לתרום ולהדק את הקשר עם הקהילה, לשמוח ולשמח.

תלמידי יא- יב, המקיימים קשר שוטף זו השנה השנייה עם חניכי ניצן הבוגרים, בעלי לקויות למידה, המתגוררים בדיור מוגן בהרצליה, המשיכו את המסורת ונפגשו עם החניכים. התלמידים הדליקו עם חניכי ניצן נר חנוכה ושיחקו במשחקי משעשעים. לדברי מאיה יששכר, רכזת התנדבות באלון, הקשר עם ניצן הולך ונבנה במשך השנה ובמיוחד בחגים. בכל מפגש אנחנו נוכחים לראות כיצד תלמידנו תורמים ונתרמים.

תלמידי כיתות י' סייעו בארגון והכנת טקס הדלקת נרות למשפחות שכולות, שנערך ביד לבנים. התלמידים, בהובלת המחנכת ורכזת ההתנדבות גלית ברזם, סייעו לאורך הערב כולו בהפקת האירוע. תלמידי מגמת מוזיקה מאלון ניגנו ושרו בפני הנוכחים. 

תלמידי כיתה יא 9 יצאו לפעילות בבית הקשיש ברחוב הרב קוק. הפעילות שעסקה בנושא חג חנוכה כללה בינגו, חידון, שירה בציבור וריקוד. מספרת אחת התלמידות: כשהגענו אל המקום, פתחנו בשיחות הכרות עם הקשישים, ולאחר מכן התחלנו את הפעילויות. ההכנה לקראת הפעילות הייתה כרוכה בהרבה ארגון והשקעה, אבל הייתה שווה את המאמץ, מכיוון שהפעילות יצאה מוצלחת והקשישים התרגשו מאוד. תוך כדי הפעילות התחברנו מאוד והרגשנו שאנחנו תורמים לשינוי. ראינו שהקשישים נהנו מאוד מהמפגש שלנו איתם, ואף הראו לנו עבודות יצירה שהם עשו. זו הייתה חוויה מיוחדת ואנו מתכננים לחזור לפעילויות נוספות בהמשך. הפעילות הזאת גרמה לנו לזכור שאנחנו צריכים לבקר את סבא וסבתא שלנו כמה שיותר וגם לפגוש מבוגרים אחרים, כי חשוב שנכיר את הסיפורים של הדורות לפנינו ושנעזור לדור הבא להבין את הדור שלנו. אני ממליצה לכל אחד, קבוצה או כיתה שרוצה לתרום ולצאת מהמסגרת היומיומית לקחת חלק קטן מהיום שלכם, ליצור חוויות וביחד נוכל לצמצם את הפער הרב דורי שקיים ולחיות כאחד בחברה.

ידיעות נוספות