שמעון לבטוב מנצח מקהלת תיכון אלון זכה בפרס משרד הקליטה

שמעון לבטוב, מנצח מקהלת תיכון "אלון, זכה בפרס משרד הקליטה על תרומתו לחברה ולתרבות בתחום המוסיקה

שמעון לב טוב, מנצח המקהלה המעורבת של תלמידי "אלון", ומורה במגמת המוזיקה ב"אלון", התבשר השבוע על זכייתו בפרס משרד הקליטה על שם יורי שטרן, בתחום המוסיקה לשנת 2018 . פרס יורי שטרן מוענק על ידי שר הקליטה לעולים יוצרים, על הצטיינות והישגים בתחומי אמנות, שיש בהם תרומה מיוחדת לחברה ולתרבות. הפרסים ניתנים כאות הערכה והוקרה של החברה הישראלית על פועלם של היוצרים העולים.

שמעון לבטוב החל את דרכו המוסיקלית בגיל 7 כזמר במקהלת הבנים המפורסמת של הקפלה בסנט פטרסבורג, רוסיה. עם תום לימודיו בקפלה למד באקדמיה למוסיקה של סנט פטרסבורג שם קיבל את התואר השני בניצוח. עד עלייתו ארצה היה למנצח של מכללת המורים למוסיקה בסנט פטרסבורג וריכז את מגמת הניצוח במכללה. ב- 1990 עלה לישראל.

בישראל ניצח לבטוב על מקהלת אורטוריו  של בית הספר ע"ש בוכמן-מהטה באוניברסיטת תל-אביב, מקהלת הנשים "ווקליזה" בסמינר הקיבוצים ומנצח כיום על מקהלת עמק חפר, מקהלת "יואב" וכאמור על מקהלת "אלון", אותה הקים ב-1997 . מקהלות אלה הופיעו בפרוייקטים יוקרתיים עם התזמורות המובילות בארץ, כגון: תזמורת רשות השידור ירושלים, התזמורת הסימפונית של ראשון-לציון, התזמורת "סימפונט" רעננה ועוד. ביצועי המקהלות בניצוחו של מאסטרו לבטוב הושמעו באמצעי תקשורת שונים.

בתוך כך התבשרו ב"אלון", כי 3 תלמידות ממגמת מוסיקה התקבלו ללהקות צבאיות, ותלמיד מגמת תאטרון התקבל לתאטרון צה"ל.

479328749238

רוצים לדעת עוד על המגמה? לחצו כאן

ידיעות נוספות