לרקוד עם מקצוענים

לרקוד עם מקצוענים – מסע היצירה של מגמת מחול ב"אלון" התקיים בבית להקת המחול הקיבוצית

תלמידות י"א- י"ב ממגמת המחול בתיכון "אלון" יצאו השבוע למסע יצירה בקיבוץ געתון, שם התארחו בבית להקת המחול הקיבוצית, וזכו לקבלת פנים חמה מאוד.

התלמידות התנסו בשעורי טכניקה עם מורים מהמובילים בארץ ובעולם, ברמה גבוהה מאוד, ועשו זאת במסירות וברצינות גדולה. בהמשך נחשפו גם לסדנאות רפרטואר וטעמו מהחומר התנועתי של הלהקה. לבסוף צפו התלמידות ביצירתה החדשה של הלהקה וזכו למופע סטודיו פרטי במיוחד עבורן, אשר לווה בשיחה עשירה ופתוחה עם רמי באר, המנהל וכוריאוגרף הבית של להקת המחול הקיבוצית.

להקת המחול הקיבוצית נוסדה על ידי יהודית ארנון ז"ל בשנת 1973 בקיבוץ געתון שבגליל המערבי. כיום עומדת הלהקה בשורה אחת עם להקות מחול מודרני מהטובות בעולם, ומייצגת את ישראל בפסטיבלים בינלאומיים מעל בימות מחול נחשבות  ומובילות.

מסבירה אפרת הנדלר רכזת המגמה: מסע היצירה הוא נדבך משמעותי בתהליך הלמידה הארוך שעוברים תלמידי המגמה בשנותיהם ב"אלון". החשיפה ליום בחייו של רקדן מקצועי חשובה מאין כמוה עבור תלמידות מחול. הדברים ניכרו מיד בתגובותיהן של התלמידות , אשר הביעו התלהבות, הנאה ומוטיבציה גבוהה  לעבוד קשה בהמשך לימודיהם במגמה. יחד עם זאת, באופן טבעי, היה ערך חברתי גבוה ליום הזה. היציאה יחד מכותלי ביה"ס, לטובת פעילות שעוסקת בדבר שכולנו אוהבים- גיבשה מאוד את כולם וחיזקה את תחושת השייכות  למגמה. שמחתי לראות את התלמידות פורחות, וכולי תקווה שיזכרו את היום המיוחד הזה גם בעתיד.

ידיעות נוספות