יום בניחוח צרפתי

באגט, קרואסון ושירים בצרפתית קידמו השבוע את פניהם של תלמידי חטיבת "קלמן" הלומדים צרפתית, בעת ביקורם בתיכון "אלון". תלמידי קלמן הוזמנו לציין יחד עם תלמידי המגמה הצרפתית  ב"אלון" את יום תרבות צרפת -   "la journée de la culture Française".

יום בניחוח צרפתי

באגט, קרואסון ושירים בצרפתית קידמו השבוע את פניהם של תלמידי חטיבת "קלמן" הלומדים צרפתית, בעת ביקורם בתיכון "אלון". תלמידי קלמן הוזמנו לציין יחד עם תלמידי המגמה הצרפתית  ב"אלון" את יום תרבות צרפת-  

"la journée de la culture Française".

את המפגש פתחו מנהלת "אלון" רבקה שמש, וסגנית המנהלת רותי לוי, וכן יו"ר הנהגת הורים ב"אלון", תמי גת אביב, שבישרה לתלמידים על פרויקט חינוכי משותף עם תיכון אורט מונטריי בצרפת, הכולל מפגש בצרפת בשנה הבאה.

תלמידי "אלון" הציגו בפני תלמידי קלמן את פעילויות הלמידה הייחודיות המתקיימות במגמה הצרפתית, הכוללות לימוד בקבוצות קטנות, בהתאם לקצב האישי של כל תלמיד, לימוד חוויתי של השפה למשל באמצעות שיעור יוגה בצרפתית, צפייה בסרטים בצרפתית ולימוד באמצעות שירים בצרפתית. בתום המפגש השתתפו התלמידים במשחק "KAHOOT " בנושא תרבות צרפת, שרו יחד שיר שייצג את צרפת באירויזיון – "MERCY", ונהנו מכיבוד בסגנון צרפתי.

מסכמת פלורנס כהן, רכזת המגמה הצרפתית, שיזמה את ציון היום: השנה בחרנו לחגוג את יום תרבות צרפת יחד עם תלמידי חטיבת קלמן, בכדי להעמיק את הקשר בין בתי הספר ולעודד את תלמידי החטיבה להשתלב ב"אלון"  במגמת צרפתית. תרבות צרפת המרתקת והעשירה יכולה להוות מוקד משיכה לבני הנוער ואני מאמינה שיום החוייתי שעברנו יתרום לכך. 

צרפת  

ידיעות נוספות