מצטיינים באלמא

הישגים מרשימים לתלמידי מגמות אמנות מתיכון "אלון", בתחרות השנתית לתלמידים מצטיינים.

תלמידי מגמות אמנות בתיכון "אלון" זכו השבוע להצלחות מרשימות, בתחרות השנתית לתלמידים מצטיינים, שמארגן אגף אמנויות במשרד החינוך, בשיתוף מרכז אמנויות "אלמא" בזכרון יעקב.

תלמידי כיתה י' ממגמת המחול ב"אלון" נבחרו מבין עשרות מגמות להופיע בערב עבודות נבחרות מצטיינות.  בכל שנה מתבקשות מגמות המחול מכל הארץ לשלוח עבודה קבוצתית אחת שתעמוד לבחירה, זאת ללא שם בית הספר. מסין כל המגמות ששלחו עבודות, נבחרו 11 עבודות קבוצתיות שיוצגו  במופע הגמר, בהן כאמור עבודתם של תלמידי "אלון", שכותרתה ""WHIM והיא עוסקת בהתמודדות עם גחמות אל מול החזרה לעצמי הפנימי. הכוריאוגרפיה נוצרה בידי אלכסנדר אקמן, ותלמידי אלון, אשר עבדו על הקטע במסגרת שיעורי רפרטואר, הופיעו עימו בסוזן דלל.

גם במגמת תאטרון נרשמה הצלחה עם זכייתה של ההצגה "האדרת" בבימויה של מעיין ברונסקי בציון לשבח על בימוי, במסגרת כנס מצויינות בתחום התאטרון.

מעיין ביימה את ההצגה "האדרת" כפרויקט הגמר שלה במגמת התאטרון ב"אלון". ההצגה בוחנת את הדרך שבה האדם מסתכל על עצמו, לעומת הדרך בה החברה מסתכלת עליו, את החתירה האנושית לשלמות ואת השאלה עד כמה רחוק נצטרך ללכת בכדי להביו שאין דבר כזה השלמה עצמית.

לדברי מעיין "ההצגה מאפשרת לכל אחד מאיתנו להסתכל במראה הפנימית שלנו, הפגמים והרצונות שמובילים אותנו. שאלנו את עצמנו מהי האדרת שכל אחד מאיתנו עוטה? מהו החור באדרת עבור כל אחד מאיתנו? ואיזה מן סוף טומן בחובו המרדף האישי שלנו".

 

ידיעות נוספות