תלמידי שכבת י' ביקרו בבית יגאל אלון במסגרת טיול גיבוש

לתרום ברוח יגאל אלון: תלמידי שכבת י' ביקרו בבית יגאל אלון במסגרת טיול גיבוש

כיצד יכולים תלמידי תיכון בימינו לתרום ולחברה ולמדינה ברוח דור המייסדים ועל פי הערכים בהם האמין יגאל אלון- שאלה זו ריחפה והעסיקה את תלמידי שכבת י' מתיכון אלון, במסגרת הביקור שערכו בבית יגאל אלון בקיבוץ גנוסר. 

במסגרת טיול הגיבוש השנת ביקרו תלמידי שכבת י במרכז החינוכי והמוזיאון על שם יגאל אלון, שם נחשפו לביוגרפיה המיוחדת של אלון ולערכים שהוא מייצג עד היום עבור החברה הישראלית. אלון האמין בדו קיום, הכיר את התרבות הערבית והשפה הערבית על בוריה, ומילדות הבין את מגבלות הכוח. כשר חינוך ייסד את מועצות התלמידים כדי לאפשר לתלמידים להשפיע ולקחת אחריות

אלון היה ממייסדי קיבוץ גנוסר ומגיבורי מלחמת העצמאות, שהשפיע רבות על תפיסת הבטחון הישראלית. התלמידים נשאלו באיזה אופן יכולים תלמידי תיכון כיום להשפיע ולתרום, במדינה קיימת ומתקדמת כמדינת ישראל. התלמידים הקדישו מחשבה לאופן בו עשויה מעורבות חברתית והתנדבות לתרום לקהילה.

בתום הביקור בבית אלון השתתפו הכיתות במשחקי ספורט כיתתיים אותם הנחו והעבירו תלמידי כיתות יא- יב. את יום הגיבוש חתמו התלמידים בחמת גדר, בשהות בבריכה ובמסיבת ריקודים.

מסכם שחר בלכרוביץ רכז השכבה: יום הגיבוש השנתי היה מוצלח מאד, ויצר תמהיל של הטמעת ערכים לצד העמקת הכרות, החברות ושיתוף הפעולה בין תלמידי הכיתה והשכבה.

unnamed

IMG-20181008-WA0020

576c52e1-d7fb-4a91-b099-c8625e2e0f27

WhatsApp Image 2018-10-08 at 13.30.40

ידיעות נוספות