תלמידי י6 באלון יצאו לסיור בחברת אמדוקס

מעודדים מצויינות: תלמידי י6 ב"אלון" יצאו לסיור בחברת אמדוקס

תלמידי כיתה י' 6 והמחנכת אודליה מאיה, ערכו השבוע סיור מרתק בחברת אמדוקס ברעננה.

אמדוקס היא מפתחת של תוכנות ושירותים למערכות חיוב לקוחות (בילינג) וניהול קשרי לקוחות (CRM). אמדוקס נחשבת למפתחת מערכות הבילינג הגדולה בעולם, אשר מוצריה משווקים בכ-60 מדינות והיא מספקת שירותים לכ־90% מחברות הטלפון בארצות הברית.

תלמידי הכיתה, שחלקם הגדול לומדים במגמות מדעי המחשב, סייבר ובמגמה המדעית, נפגשו במהלך הביקור עם מנהל פרויקט סייבר, ביקרו בחדר השרתים, וזכו לקבל תגי כניסה אישיים.

חלק משמעותי בסיור הוקדש לתרומת אמדוקס לקהילה, למעורבות חברתית ולקבלת השונה. במסגרת זו הוקרן הסרט התיעודי "אח שלי גיבור", המלווה צעירים ישראלים בעלי תסמונת דאון, היוצאים עם אחיהם לטיול תרמילאים בצפון הודו. התלמידים נפגשו בתום ההקרנה עם במאי הסרט יונתן ניר לשיחה מעמיקה ומרגשת.  

מסבירה אודליה מאיה, מחנכת הכיתה שיזמה את הסיור: כמחנכת וכמורה לסוציולוגיה ראיתי חשיבות גדולה לחשוף את התלמידים לפעילות הטכנולוגית והחברתית המאפיינת את עולם ההיי טק של היום. מחקרים חברתיים עדכניים מצביעים על חשיבות ההתייחסות להיבטים רחבים של מעורבות חברתית ופילנטרופיה על מנת לקדם מצויינות מדעית טכנולוגית. על מנת לחולל שינוי חברתי חיובי יש לראות במצויינות החינוכית כבעלת היבטים מדעיים וחברתיים כאחד.

ידיעות נוספות