תלמידי אלון ממשיכים בתרומה לקהילה ולחברה

עם החזרה מהחופשה הוצגו בפני התלמידים שלל האפשרויות לביצוע מעורבות חברתית.

בשנים האחרונות ביצעו תלמידי תיכון 'אלון' מעורבות חברתית משמעותית בקהילה כחלק מהתכנית להתפתחות אישית ומעורבות חברתית. השנה ממשיכים התלמידים בתנופת התרומה והנתינה לקהילה ולחברה.

מיד עם החזרה מחופשת הסוכות התקיים באלון יום מעורבות חברתית, במסגרתו קיבלו התלמידים הסבר מקיף על התכנית ועל החשיבות הרבה שמייחס לה ביה"ס, ושמעו את הרצאתה המרתקת של גב' עדי אלטשולר שתיארה בפניהם איך ייסדה את התנועה 'כנפיים של קרמבו' ואת הפרויקט זיכרון בסלון לתיעוד סיפוריהם של ניצולי שואה בפני קהל בכל ערב יום זיכרון לשואה ולגבורה.

בנוסף, פגשו התלמידים נציגים של עמותות ומקומות, המציעים פעילות של מעורבות חברתית, ושמעו מהי הפעילות העיקרית הנדרשת בכל עמותה, למען מי מבוצעת המעורבות ומהו פרופיל התלמידים הנדרש להם. על מנת להתרשם ולהבין את הדברים לעומקם,  הסתובבו התלמידים בין הדוכנים השונים של מקומות ההשמה ושאלו שאלות רלוונטיות שיסייעו להם לבחור את המקום בו ירצו לבצע מעורבות חברתית בשנה זו.

יום המעורבות נחתם בשיעורי חינוך ובהרשמה לאפליקציית ה'טריביו'- שמלווה את הפעילות ומאפשרת לתלמידים ולמנהלי מקומות ההשמה מעקב יעיל אחרי קצב ההתקדמות של הפרויקטים השונים שמבוצעים.

לדברי אסף איכילוב, סגן מנהלת אלון, התלמידים הגיבו בעניין רב, נוצר יום דינאמי ומשמעותי שבהחלט ייתן את נק' הפתיחה המוצלחת לשנה של מעורבות ועזרה לקהילה שמחוץ לבית הספר. 

מעורבות 2

מעורבות

ידיעות נוספות