תלמידי "אלון" הציגו רעיונות לפרויקטים בהגנת סייבר לנציג חברת "IBM"

תלמידי "אלון" הציגו רעיונות לפרויקטים בהגנת סייבר לנציג חברת "IBM"

תלמידי כיתות י"א הלומדים במגמת סייבר בתיכון "אלון" משתתפים השנה בתכנית מיוחדת שנועדה לעודד שילוב עתידי של תלמידים בתעשיית ההייטק. במסגרת זו זוכים התלמידים לפתח את פרויקט הגמר שלהם בהגנת סייבר בליווי עובדי חברת "IBM", תאגיד רב לאומי, מהגדולים והוותיקים בעולם בתחום המחשבים.

במפגש הפתיחה של התכנית שהתקיים בחודש שעבר הגיעו התלמידים לסיור היכרות בחברת "IBM", התבקשו לבחור נושאים לפרויקטים, ולבנות מצגת עסקית למשקיעים, בה מציגים את הרעיון לפרויקט שהגו. בין הנושאים לפרויקטים שהועלו: הגנה על מידע חיוני במחשבים, הגנה מפני אתרים לא מורשים ותכנים פוגעניים ברשת האינטרנט, מערכת הנעה לומדת אוטונומית, אבטחת מערכות תחבורה ומחשבים, צ'אט מרובה שפות, שרתי שיתוף קבצים ומוזיקה, מערכת לשיפור שירות לקוחות במסעדות.

השבוע כבר הציגו התלמידים את מצגות המשקיעים בפני נציג חברת "IBM", וקיבלו ממנו הדרכה כיצד לבצע את תהליך הנדסת התוכנה לפרויקט בכלי ניתוח ופיתוח של החברה, הכוללים את תוכנת NODE-RED המשמשת לתכנון ועיצוב הפתרון התכנותי, וכן שירותי ענן IBM CLOUD המהווים פתרון אחסון, מאגרי מידע ובינה מלאכותית לפרויקטים.

לדברי עידן פלדברג, מורה במגמת מדעי המחשב וסייבר ב"אלון", הקשר עם חברת מחשבים מצליחה וותיקה, מאפשר לתלמידים לחוות את תעשיית ההייטק ולהבין את הקשר בין תהליך הלמידה לתעשייה המתקדמת בעולם.

רוצים לדעת עוד על המגמה? לחצו כאן

ידיעות נוספות