תלמידי אלון העפילו לשלבים מתקדמים בתחרות ארצית ובתחרות בינלאומית בתחומי הסייבר והמחשבים

אלון עולה: תלמידי אלון העפילו לשלבים מתקדמים בתחרות ארצית ובתחרות בינלאומית בתחומי הסייבר והמחשבים 

שלוש קבוצות תלמידים הלומדים במגמת סייבר בתיכון "אלון" עלו לגמר אליפות הסייבר הארצית. התלמידים שהתמודדו וניצחו בשלב הבית ספרי שהתקיים בחודש דצמבר, התחרו בחודש האתגרים הארצי, מול מאות קבוצות מרחבי הארץ, במהלכו פתרו בהצלחה אתגרים תכנותיים במשחק התחרות. שלוש הקבוצות מ"אלון", אשר עלו לגמר אליפות הסייבר הארצית, נכללות ב- 100 הקבוצות הטובות בארץ.

התלמידים שעלו לגמר הם: תלמידי י"א – אורי בוגר, יונתן וינטרפלד, יונתן שפר

אלון פרמינגר, איתן סטאר, עידו מנדל, רום בן ברוך, ורועי מנביץ,

ותלמידי י"ב- מיכאל היימן, שרון פורטנוי, רואי אורן, אורי שלו ואלמוג תבור.

אליפות הסייבר היא תחרות קידוד/תכנות למתקדמים של אסטרטגיית משחק תוך לימוד של אלגוריתמים ומבני נתונים בשפות התכנות PYTHON ו-#C. משחק התחרות השנה נקרא: "THE CURSE OF ZADOOM", קללה שהטיל המכשף זאדום על ממלכת אלדורן, ובכך שבר את הקמע המאחד את הממלכה לשניים, והממלכה התפצלה לשניים. התלמידים נדרשים לתכנת אסטרטגיית משחק, שתוביל לאיחוד הקמע והממלכה מחדש, תוך כדי שהם גוברים על קוד תכנות של קבוצות יריבות, כאשר האסטרטגיה הטובה ביותר מנצחת. 

לדברי עידן פלדברג, מורה במגמת מדעי המחשב, תלמידי אלון עמדו באתגרי תכנות מורכבים והפגינו עבודת צוות מרשימה. הגמר יתקיים בהיכל הטוטו בחולון ב-1.4

בנוסף התבשרו בתיכון "אלון" כי התלמיד איתי בר ממגמת הסייבר בשכבה י"א עבר את שלב ג' באולימפיאדה למדעי המחשב, וצפוי להשתתף במחנה אימונים יחד עם כ-30 תלמידים נוספים מכל הארץ לקראת בחירת נבחרת התלמידים לאולימפיאדה הבינלאומית שתתקיים באזרבייג'ן.

רוצים לדעת עוד על המגמה? לחצו כאן

ידיעות נוספות