קפה דילמה - משולש הזהב - הורים-תלמידים-מורים

קפה דילמה

תלמידי אלון, מורים והורים קיימו בששי מפגש מיוחד במינו, תחת הכותרת "קפה דילמה", שנועד לעסוק בסוגיות מרכזיות בחייהם של בני הנוער.

ביוזמת וועד ההורים של תיכון "אלון" נפגשו תלמידים, מורים והורים, ישבו בצוותים מעורבים סביב שולחנות עגולים, ודנו בסוגיות חשובות ביותר בחיי הילדים – שתיית אלכוהול, רכיבה בטוחה על אופניים חשמליים ושימוש בסמים. לאחר דיון בשולחנות העגולים עלו נציגים מכל קבוצה ושיתפו את הקהל במסקנות ודילמות שעלו.

את המפגש כיבדו בנוכחותם – ראש העיר, אבי גרובר, מפקחת ביה"ס, גב' מירית שפירא, מנהל אגף החינוך, ד"ר אורי ארבל גנץ, ויו"ר הנהגת ההורים העירונית, מר איתי קפלינסקי.

מספר אחד התלמידים: "במפגש הברנו מסר חשוב – אנחנו רוצים אתכם המורים וההורים איתנו בסוגיות המורכבות הללו. הרצאות והטפות מוסר קשות לנו ולא בהכרח מועילות, אבל שיח פתוח חשוב מאוד, ככל שנרגיש חופשי לדבר ולשתף כך נדע טוב יותר לשמור על עצמנו".

מוסיפות תמי גת אביב ומיכל עזר יו"ר וועד ההורים: "נהנינו לחוות את הפתיחות שיש בביה"ס, לפגוש תלמידים שמרגישים בנוח לעמוד מול קהל ומדברים ברהיטות. מהשיח למדנו דברים רבים אותם ניישם בהמשך. אנו מצפות למפגשים הבאים בקוצר רוח.

רבקה שמש מנהלת ביה"ס מסכמת את האירוע: "למדנו היום כי התלמידים שלנו צמאים להידברות כנה ואמיתית עם מבוגרים משמעותיים, ממקום של הקשבה והכוונה ולא ממקום של הטפה. אירוע זה הוא דוגמה נוספת לשיתופי הפעולה של בית הספר עם הנהגת ההורים ואנו מקווים לאירועים נוספים כדוגמתו".

ידיעות נוספות