פסטיבל "ארט תות- אלון" אירח את ילדי חטיבת הביניים קלמן  

פסטיבל "ארט תות- אלון", שצבר בשנים האחרונות אוהדים בקרב תושבי רמת השרון, התקיים השנה במתחם תיכון "אלון". הפסטיבל, הקרוי על שמו של הפרי המזוהה עם רמת השרון, התקיים הפעם כאירוע המיועד לתלמידי חטיבת הבינייים קלמן. תלמידי החטיבה שהגיעו לביקור בתיכון, זכו להכרות עם המגמות השונות הנלמדות בית הספר, תחת הדרכתם של תלמידי "אלון".

את פני הבאים קיבלה להקת נגנים, תלמידי מגמת מוזיקה ב"אלון". התלמידים האורחים עברו מתחנה לתחנה והתנסו בפעילות מייצגת בכל אחת ממגמות האמנות והמדעים הפועלות ב"אלון". בתחנת מגמת סייבר התנסו התלמידים בתכנות רחפן, כולל הדגמה חיה, בתחנת מגמת תאטרון אפשרו לתלמידי החטיבה להתנסות בקטע משחק, תלמידי מגמת מוזיקה הופיעו כאנסמבל, תלמידי קולנוע הדגימו צילום סצינה, מגמת פיזיקה הציגה ניסויים בפיזיקה, מגמת ביולוגיה הדגימה את פעילותה באמצעות הצגת ה- DNA  של התות, תלמידי מחול הציגו קטע מתוך שיעור, ותלמידי מגמת אמנות חזותית הזמינו את האורחים לבקר בתערוכה שלהם המוצגת במסדרונות "אלון".

בתום הפעילות הוצגו דוכנים למכירת תותים ושוקולד, וכן צמידים של עמותת "משאלת לב". כל ההכנסות יוקדשו לעמותת "משאלת לב", הפועלת להגשמת משאלותיהם של ילדים חולי סרטן. 

מסכמת רבקה שמש, מנהלת "אלון": הפעם בחרנו במתכונת שונה לפסטיבל "ארט תות- אלון". רצינו להדק את הקשר בין התיכון לחטיבה המזינה אותו, לאפשר לתלמידי החטיבה לטעום מהנעשה בתיכון, וליצור זיקה בין התלמידים שלנו, שרבים מהם פועלים במסגרות התנדבותיות שונות, לשכבות הגילאים הצעירות בעיר.  הפסטיבל הזה שעומד בסימן עם הפנים לקהילה, הוא הדרך שלנו לתרום ולחלוק את האווירה המיוחדת של בית הספר עם תלמידים צעירים.     

 

תות אלון תות אלון תות אלון
תות אלון תות אלון תות אלון
תות אלון תות אלון תות אלון

ידיעות נוספות