"זכינו בכם": הנהגת ההורים בתיכון אלון הפתיעה את מורי בית הספר לרגל יום המורה.

הנהגת ההורים בתיכון אלון הפתיעה הבוקר (שלישי) את מורי תיכון אלון, לרגל יום המורה. בכניסה לחדר המורים קידמו את פני המורים שולחנות מקושטים וערוכים מכל טוב- סופגניות, עוגות וארוחת בוקר ארוזה מפנקת ובריאה, ונשאו דברי ברכה סגנית המנהלת ענת ליבר, יו"ר ועד המורים תיק תק, ויו"ר משותף של הנהגת ההורים איתי קפלינסקי.

לכל אחד מהמורים הוענק ספל הנושא את שמו, ועליו הוטבע לב שנוצר באמצעות אפליקציית מנטימטר, וכולל ענן מילים, שיצרו תלמידי בית הספר ממילות תודה והוקרה למוריהם. לספל צורף פתק בו כתבו התלמידים והוריהם: "זכינו בכם. תודה על עבודה מכל הלב, המציאות מורכבת וכלל לא פשוטה וההשקעה מצדכם ראויה להערכה רבה".

בשעת הצהריים התכנסו שוב המורים בזום, למפגש שכלל ברכות מאת מנהלת אגף החינוך שלומית שפילבלט, ומאת מנהלת ביה"ס אנדי קליסקי.
במפגש השתתפה גם מנהלת התחום העל יסודי באגף החינוך זהבית גולדמן ונציגות הנהגת ההורים .

דברים כנים ומרגשים נשאה מאיה רוטמן, יו"ר מועצת תלמידים הנבחרת שאמרה: אנחנו, התלמידים, רוצים לומר לכם תודה. תודה לכם שגם בתקופה כזו מבלבלת ומלחיצה, אתם לא מוותרים ולא מתייאשים, מתמידים וחושבים עלינו גם מרחוק. תודה שאתם ממשיכים לתת מעצמכם בשבילנו ולמעננו. תודה על חריצות השקעה ואהבה שבתקופה כזאת בכלל לא מובנת מאליה.תודה שאתם מספקים לנו אוזן קשבת במידת הצורך ושאנחנו יודעים שיש לנו למי לפנות ועם מי לדבר. אנחנו יודעים שכמו שהתקופה הזאת קשה לנו ולכולם, היא קשה גם לכם ולכן בזמן הזה אנחנו מעריכים אתכם אפילו יותר.
מקווים מאוד שנוכל להפיק ביחד איתכם את המירב מהשנה הזאת ושנחזור ללמוד כמו שכולנו רוצים במהרה.

מנהלת תיכון אלון אנדי קליסקי הודתה למורים על הירתמותם בשנה כה מאתגרת, וציינה במיוחד את הגמישות וההסתגלות לשינויי המערכת ולמתווים השונים, את הנכונות הגדולה של צוות בית הספר ללמוד ולהשתלם, כדי להרחיב את שיטות ההוראה ולהתאימן ללמידה היברידית, וכן את המענה הרגשי שנתנו מחנכים ומורים לאורך התקופה. אנדי הדגישה כי צוות ביה"ס, מורים, מחנכים, בעלי תפקידים, הנהלה ומנהלה הוא כמו תזמורת שמנגנת מוזיקה מעולה ביחד שהיא תוצר של שיתוף פעולה ומצוינות של כל אחד ואחת מהשותפים ליצירה.

המורים התרגשו במיוחד כאשר איתי קפלינסקי הקרין בפגישה סרטון שיצרו הורים ותלמידם הכולל שיר המוקדש למורים, בתקופת הלמידה מרחוק. השיר נכתב למנגינת השיר "בת ששים", ונערך על ידי תלמיד מגמת קולנוע איתי אסולין. בשיר השתתפו התלמידים – יונתן ישראלי, רומי יצחקי, ים מלכה, רוני לוי, נועה כהן, מיקה זינגר ושירי גפן, וההורים- מיכל זייפר, נינה ספטקור, קרן פורטר, תרצה שובל, גיא קלנר, ליאור כספי ואיתי קפלינסקי. 

את היום המרגש על מחוותיו יזמו והובילו תרצה שובל חברת הנהגת ההורים וגלית ברזם רכזת החינוך החברתי, יחד עם ההורים קרן פורטר, תמי זאבי, ציפי בוקשפן, לימור גרין, בטי אלאון.

יום המורה יום המורה יום המורה יום המורה
יום המורה יום המורה יום המורה יום המורה

 

 

 

ידיעות נוספות