ואף על פי כן- נוע ינוע: פרוייקט "המחול הבין דורי" המשותף לתלמידות מחול בתיכון אלון ולנשים בגיל השלישי – מתקיים גם בימים אלו

פרוייקט משותף למגמת מחול בתיכון אלון, למנהל גיל הזה"ב ולמינהל חינוך ברמת השרון, אפשר בשבועות האחרונים מפגש נדיר ומופלא, בין תלמידות אלון הלומדות במגמת מחול בכיתות י- י"א, לקבוצת נשים בגיל השלישי, מפגש שכולו מבוסס על אהבת הריקוד. את הפרוייקט הובילה הכוריאוגרפית נועה זמיר ומשתתפות בו 10 תלמידות ו- 10 נשים.

 

פרוייקט המחול הבין-דורי נועד לכל מי שאוהבת לרקוד גם אם לא התנסתה בריקוד אינטיסיבי מעולם. הפרוייקט השנה התמקד ביצירת סרט מחול קצר בכיכובן של כל המשתתפות, אשר יוקרן במסגרת אירועים עירוניים. במהלך הפרוייקט נוצר קשר וחיבור משמעותי בין המשתתפות.

במסגרת הפרויקט התקיימו מפגשים קבוצתיים וכן מפגשי בצמדים בין התלמידות לנשים בנות הגיל השלישי, הצמדים שקדו על הכנת הקטעים, ולבסוף צולם הפרוייקט במשך 5 ימי צילום.

מנהלת אלון, אנדי קליסקי, אמרה כי קיום הפרוייקט חשוב במיוחד בימים אלו, שכולנו מצווים על ריחוק חברתי. "רצינו לתת לנשים הרוקדות תחושת העצמה וחיבור לקהילה, ולתלמידות שלנו אפשרות להעניק ולתרום לקהילה, גם בימים לא פשוטים אלו".

מפגש בינדורי, איך זה נראה?

רוצים לדעת עוד על המגמה? לחצו כאן

 

בינדורי בינדורי בינדורי
בינדורי בינדורי בינדורי

 

ידיעות נוספות