גם יפים, גם אופים וגם מתכנתים

מגמת הסייבר וכיתת העתודה המדעית טכנולוגית בתיכן "אלון" ציינו השבוע את שעת הקוד העולמית.  שעת הקוד היא יוזמה עולמית המאפשרת לתלמידים להתנסות בשעה אחת של כתיבת קוד, וללמוד על עולם ההייטק והחדשנות הטכנולוגית בדרך חווייתית ומהנה. מאז אירוע שעת הקוד הראשון לפני 6 שנים ועד היום, יותר מ- 100 מיליון תלמידים נחשפו לאפשרויות הבלתי מוגבלות שמציעה הטכנולוגיה. 

בתיכון אלון בחרו להקדיש שעה זו לציון חג החנוכה הקרב. התלמידים תכנתו ציור של חנוכיה דולקת וירטואלית. לכבוד המאורע ארגנו באלון כיבוד של פיצות, כמקובל בחברות הייטק כשעובדים על פרויקט כלשהו, וכן סופגניות לציון חנוכה. 

בהמשך השבוע צויינה שעת הקוד גם בקרב תלמידי חטיבת "קלמן" מכיתות ז'-ט', הלומדים  בעתודה מדעית טכנולוגית של תיכון "אלון".

לחגיגה הקולינרית של תלמידי סייבר הצטרפה גם שכבת י"א שתלמידיה הכינו עוגה המורכבת מ-5 שכבות לציון לימוד נושא מודל 5 השכבות, המתאר את התקשורת ברשת המחשבים כסדרת שכבות. התלמידים נשאו במסדרונות עוגות גבוהות קומה מחולקות לשכבות, וגרמו להתעניינות בקרב כל תלמידי בית הספר.

מסביר עידן פלדברג, מורה במגמת מדעי המחשב ב"אלון": חשוב לנו מאד ליצור זיקה בין תעשיית ההייטק העולמית לתכנית הלימודים בתיכון, ואנו מחפשים כל העת דרכים לעודד יוזמות בתחום התכנות.       

רוצים לדעת עוד על המגמה? לחצו כאן

 

שעת הקוד           
       

ידיעות נוספות