ארט תות אלון

הצלחה אדירה לאירועי "ארט תות אלון"- פסטיבל אמנות רחוב

הרמתשרונים נהנו ממפגן יצירתיות של תלמידי תיכון "אלון" ממגמות המוסיקה, המחול והאמנות שהופיעו לאורך רחוב אוסישקין וזכו לתגובות נלהבות

הצלחה אדירה לאירועי "ארט תות אלון"- פסטיבל אמנות רחוב: תושבי העיר נהנו ממפגן יצירתיות של תלמידי תיכון "אלון" ממגמות המוסיקה, שהופיעו (ו' 08/02) לאורך רחוב אוסישקין. הפסטיבל, הקרוי על שמו של הפרי המזוהה עם רמת השרון מיום היווסדה- התות, עמד בסימן "אלון עם הפנים לקהילה", ואפשר לתושבי רמת השרון לחוות וליהנות ממגוון מגמות האמנות בתיכון.

תלמידי המגמות השונות הופיעו במתחמים שונים לאורך הרחוב, בסגנון מופעי רחוב קצרים ומגמת המחול הציגה ריקוד קבוצתי, שהתקבל בהתלהבות רבה. תלמידי מגמת תיאטרון הופיעו במונולוגים מפורסמים לאורך רחוב אוסישקין ותלמידי אמנות חזותית הציבו כני ציור לאורך הרחוב וציירו נופים ודיוקנאות. גם תלמידי מגמת קולנוע לקחו חלק בצילום האירוע. 

בסמוך לכיכר הוצבו דוכנים של מועצת התלמידים, למכירת תותים, ממתקים ועוגות, שנתרמו לאירוע כאשר ההכנסות מהמכירות יועברו כתרומה לעמותת משאלת לב  MAKE A WISH המגשימה משאלות לילדים חולים.

בנוסף לפעילות ברחוב אוסישקין יצאו תלמידי מגמת תאטרון לגני ילדים בעיר, והופיעו בפני ילדי הגן בשעת סיפור. 

האירוע, שנערך בשיתוף פעולה עם מחלקת התרבות של העירייה, אגף הביטחון, וועד ההורים של תיכון "אלון", זכה לתגובות נלהבות מתושבי העיר, שנהנו מפסטיבל רחוב מדהים באווירה קסומה ובמזג אוויר מושלם.

מסכמת מנהלת תיכון "אלון", רבקה שמש: "הפסטיבל נתן לתלמידי "אלון" הזדמנות לשתף את חוויית הלמידה המיוחדת שלהם עם תושבי רמת השרון ולתרום לקהילה".

קישור לכתבה ב-LOCAL

רוצים לשמוע עוד על המגמות השונות באלון? לחצו כאן

ידיעות נוספות